سرورمجازی VPS
خرید سرور مجازی / ابر سرور

سرور مجازی یا vps ؛ سرورمکس ارائه دهنده سرور های مجازی vps با سیستم عامل های متنوع لینوکس ، ویندوز و غیره در چندین داخلی خارجی قابل ارائه می باشد. سرور های سرور مکس در لوکیشن ها ایران، آلمان، انگلیس، کانادا، فرانسه می باشند. اپتاین 99/99 درصدی و مانیتورینگ 24 ساعته توسط تیم فنی امینت سرور

انواع سرور مجازی

ارائه دهنده تمامی خدمات سرور مجازی و ابر سرور

سرور مجازی آلمان

سرور مجازی آلمان از بهترین دیتا سنتر آلمان (هتزنر) ارائه می شوند. با چندین تکنولوژی مجازی ساز و تحویل سرور ها به صورت آنی اماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستیم. تمامی سرور های مجازی سرور مکس به صورت کلود ارائه میشوند و پس از پرداخت به صورت آنی میتواند از سرور مورد نظر خود بهره مند شوید. سرور های آلمان در سه نوع ارائه می شوند. نوع اول سرور مجازی آلمان بصرفه با هارد SSD با قیمت مناسب برای استفاده شخصی و غیر سازمانی. نوع دوم سرورمجازی حرفه ای است که از هارد SSD Nvme بهره مند است. نوع سوم سرور های مجازی آلمان با کانفیگ اختصاصی شماست. شما میتوانید سرور خود را شخصی سازی کرده و نسبت به نیاز خود سرور خود را خریداری کنید.

سرور مجازی هلند

سرور مجازی هلند سرورمکس با بهره گیری تکنولوژی کلود و رایانش ابری با سخت افزاری قوی و هارد های Nmve بهترین کیفیت و بازدهی را دارند. سرور های هلند سرور مکس از دیتاسنتر Leaseweb هلند ارائه میشوند. استفاده از تکنولوژی Raid10 همراه با سرعت و بازدهی هارد های Nvme ریسک سوختگی هارد و از بین رفتن اطلاعات را از بین برده. سرور های هلند مجهز به آپلینک 10گیگ میباشند که همین امر موجب افزایش سرعت و راندمان دانلود و آپلود در سرور ها شده. سرور هلند کمترین حساسیت ممکن نسبت به ابیوز ، پورت اسکن ، کپی رایت و کرک را دارد .

سرور مجازی فرانسه

سرور مجازی فرانسه از سرور های قدرتمند و دیتاسنتر معتبر OVH فرانسه ارائه می شوند. دیتاسنتر OVH به عنوان بزرگترین و مجهزترین سرویس دهنده در دنیا شناخته میشود. آپلینک 1G و ترافیک نامحدود از مزایای سرویس های سرور مجازی فرانسه میباشد. بیشترین کاربرد سرور مجازی فرانسه استفاده از حساب های پی پال ، میزبانی وبسایت ، اپلیکیشن و دیگر دیگر خدمات شبکه ای میباشد.

سرور مجازی ربات تلگرام

سرور ربات تلگرام بهینه شده توسط تیم فنی سرورمکس برای راه اندازی انواع ربات های تلگرامی میباشد. تمامی پیش نیاز ها و سخت افزار مورد نیاز برای سرور ربات تلگرام و آنتی اسپم را فراهم ساخته ایم و هم اکنون سروری تخصصی و بهینه جهت راه اندازی ربات تلگرام ارائه میدهیم. اسفاده از CPU اینتل xeon  نسل 8 ، 9 و همچنین رم های ddr4 در سرور ربات این قابلیت را به شما میدهد تا پردازش و پاسخ های سریع تری در ربات خود داشته و به تعداد کاربران بیشتری پاسخ دهید. همچنین استفاده از تکنلوژی RAID10 همراه با هارد های SSD Nvme سرعت خواندن و نوشن فایل ها را تا ده برابر برای شما افزایش میدهد و دیگر نگران تاخیر در پاسخ ربات تلگرامی نخواهید بود.

سرور مجازی ترید

سرور مجازی ترید یا سرور ایپی ثابت جهت ایجاد محیطی امن برای ورود و خروج به حساب های کاربری معامله گری شما تعریف شده اند. سیستم عامل این سرور های ویندوز میباشد و شما با در اختیار داشتن این سرور میتوانید همچون یک کامپیوتر شخصی کار های روزمره و همچنین معامله های خود را با خیال راحت در بازار های مالی انجام دهید. برای اتصال به این سرور ها نیازی به سخت افزار خاصی نیست و شما حتی با گوشی های هوشمند و یا رایانه شخصی کوچک نیز میتوانید به این نوع سرور متصل و معامله انجام دهید.

سرورمجازی مدیریت شده

سرور مجازی مدیریت شده با پشتیبانی فنی تیم حرفه ای سرور مکس که این امکان را به شما میدهد بدون دقدقه و دانش فنی وب سایت ، اپلیکیشن و سرویس خود را برروی سرورهای سرور مکس راه اندازی و استفاده کنید. با خرید این سرویس پشتیبانی 7 روز هفته 24 ساعته مشکلات و موارد درخواستی شما را برسی و رفع مینماید و شما دیگر نیازی به داشتن دانش فنی تخصصی برای کانفیگ و استفاده سرور ندارید. نصب کنترل پنل های cpanel و دایرکت ادمین همراه با لایسنس قانونی یکی از امکانات سرور مدیریت شده میباشد.

سرور مجازی ویپ voip

سرور مجازی ویپ، به صورت تخصصی برای ایجاد مرکز تلفن ابری بهینه شده است. از ویژگی های این سرور دارا بودن پینگ voip آسیاتک، لایزر و پیشگامان است. که این امکان را به شما میدهد تا خطوط تلفن اینترنتی ویپ را در این سرور ها ریجیستر و استفاده کنید. سیستم عامل  های مرکز تلفن ابری محبوب 3cx و ایزابل در این سرور ها قابل نصب و ارائه می باشند. درصورتی که شما دانش فنی در خصوص استفاده از سرور های مجازی ویپ ندارید تیم فنی سرور ویپ به صورت مدیریت شده و کانفیگ خرفه ای در اختیار شما قرار میدهد.

خدمات سرور مجازی

سرور مجازی چیست ؟

سرور مجازی یا VPS یک ماشین مجازی است که توسط یک مجازی ساز، با تقسیم منابع سرور احتصاصی و اختصاص دادن آن به چندین کاربر ایجاد می شود. این امر توسط ابزار ESXI انجام میشود. سرور های مجازی سرور مکس به دو صورت VPS (سرور مجازی) و ابر سرور ارائه می شود. شما میتوانید بسته به نیاز خود یکی از این دو نوع سرور مجازی را انتخاب و استفاده کنید. در حالت استفاده از VPS شما به root دسترسی دارید و می‌توانید هر نوع نرم‌افزاری را نصب کنید.

چرا سرور مجازی بخریم؟ بهترین انتخاب چیست ؟

سرور مجازی همان سرور اختصاصی می باشد ولی با منابع کمتر و ارزان تر. این سرویس نسبت به هاست های اشتراکی، سرعت، امنیت و دسترسی بیشتری دارد. در این سرور شما به روت و ssh نیز دسترسی دارید. منابع برای شما رزرو شده و در هر زمان می توانید از 100 درصد منابع سرور خود استفاده کنید. امنیت بالا یکی دیگر از مزایای سرور مجازی است. به طوری که در صورت هک شدن کاربر در همان سرور، آسیبی به سرور شما نمی رسد. VPS ها گزینه های عالی برای ارائه دهندگان SaaS ، سازندگان بازی‌های کامپیوتری ، برنامه نویسان و شرکت هایی است که هاست اشتراکی دیگر پاسخگوی نیازشان نیست و تمام کسانی که به یک میزبانی مطمئن و مقرون به صرفه نیاز دارند.

آپتایم و کیفیت سرور مجازی سرور مکس

آپتایم 99.99 درصدی و منابع واقعی رزرو شده یکی از گزینه هایی است که سرور های مجازی مارا نسبت به رقبای خود متمایز کرده. در کنار این مزایا VPS ها از امنیت بالایی برخوردارند. وجود پنل مدیریت به شما این امکان رو میدهد که همانند یک سرور اختصاصی به روت سرور دسترسی داشته، سرور را مدیریت و یا حتی سیستم عامل آن را تغییر دهید. مانیتورینگ شبکه توسط تیم فنی ما یکی از مزایایی هست که تمامی سرویس های سرور مکس از آن برخوردارند.

هر چیزی که بخواهید برایتان فراهم میکنیم !

نیاز خود را بیان کنید ما پاسخگو نیازتان هستیم

سوالات متداول سرور مجازی

سوالات متداول مشتران ما درباره سرورمجازی