نحوه تغییر آدرس ورود مدیر وردپرس

اکتبر 1, 2021 بدون دیدگاه پیمان نجفی
[aparat id=’opymv’]

وردپرس یک ابزار مدیریت محتوای منبع باز است. به زبان PHP و MySQL نوشته شده است. وردپرس یک بستر آسان برای ایجاد سایت های قدرتمند است. سایتی که در وردپرس ساخته شده است را می توان با نگاه کردن به منبع و کد های html آن به راحتی شناخت. به طور پیش فرض ، ادرس ورود مدیریت تمام سایت های وردپرسی یکی است و از انجا که نام کاربری پیفرض admin می باشد یک هکر میتواند با حدث زدن گذرواژه و تست های زیاد وبسایت شما را هک کند .

این چندین تلاش و تست می تواند منابع زیادی از سرور شما را درگیر کند و باعث کندی سایت در حین حملات شود.  به طور پیش فرض ، آدرس ورود مدیریت وردپرس نام دامنه است به علاوه عبارت /wp-admin میباشد. www.yourdomain.com/wp-admin

این آموزش مراحل ساده ای را در مورد نحوه تغییر آدرس ورود به سیستم مدیریت وردپرس به شما آموزش می دهد.

پیش نیازها

 

  • دامنه (متصل شده به هاست )
  • هاست
  • وردپرس نصب شده برروی هاست

 

مرحله 1:

با وارد کردن نام دامنه و سپس /wp-admin به صفحه مدیریت وردپرس بروید.

نام کاربری یا آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد داشبورد وردپرس شوید.

www.example.com/wp-admin

مرحله 2:

شما باید افزونه WPS Hide Login را از مخزن وردپرس نصب کنید.
به منو افزونه ها برید و از زیر منو های آن ، بر روی افزودن کلیک کنید. ئر صفحه ای که باز شده است در قیمت سمت چپ بالا ئر کادر جستجو افزون عبارت WPS Hide Login تایپ کنید. پس از جچستجو و نمایان شدن افزونه برروی دکمه نصب و سپس فعال سازی افزون کلیک کنید تا افزونه نصب و فعال شود. این افزونه بیش از 1 ملیون نصب و رتبه عالی در مخزن وردپرس دارد.

 

مرحله 3:

بروی منوی تنظیمات در نوار کناری سمت چپ منوی وردپرس کلیک کنید.
بروی گزینه  WPS Hide Login  کلیک کنید تا تنظیمات افزونه باز شود باز شود.

در کادر اول آدرسی که میخواهید صفحه wp-admin به ان تغییر کند را وارد کنید و در کادر دوم آدرس صفحه ای که در صورت فراخانی آدرس های ورود قدیمی مدیریت وردپرس به ادرس انتخابی شما ریدایرکت شود.

 

نتیجه گیری

با نصب این افزونه صفحه ورود وردپرس شما به آدرس دلخواه شما تغییرر می کند و شما حال یک افزونه ی کاربردی بسیار کاربردی نصب نموده اید که وبسایت شما را در برابر حملات هکر ها و تمام تلاش های غیر مجاز برای ورود به پنل مدیریت وردپرس ایمن می کند.

 

لینک های مرتبط

خرید هاست وردپرسی

خرید سرورر مجازی برای وردپرس

هاست مخصوص وردپرس

کامنت ها هیچ دیدگاهی درج نشده