آموزش رفع خطای Your Connection Is Not Private در وردپرس

فوریه 16, 2022 بدون دیدگاه پیمان نجفی

در این مقاله آموزش رفع خطای Your Connection Is Not Private در وردپرس را بررسی می کنیم.وقتی که هنگام تلاش برای دسترسی به سایت خود، خطای “اتصال شما خصوصی نیست” را در مرورگر مشاهده می کنید، لزوماً نیازی به ترس از آن ندارید زیرا معمولاً به دلیل مرورگر و هرگونه مشکل اتصال رخ می دهد.

در این آموزش، با تمام دلایل و راه حل های ممکن برای این خطا آشنا می شوید. بسیاری از این موارد شامل تغییرات محلی در تنظیمات مرورگر، شبکه و رایانه شما هستند.

روش‌های مختلف برای حل خطای «Your Connection Is Not Private»

هر زمان که شخصی خطای مربوط به اتصال به سایت را می بیند، معمولاً به گواهی SSL شک می کند. اما همیشه اینطور نیست.

1.صفحه را دوباره بارگیری(Reload) کنید.

گاهی اوقات، زمانی که شرکت هاست شما دوباره به گواهی SSL متصل می شود، مرورگر شما قادر به شناسایی مستقیم آن نیست. بنابراین، همیشه ایده خوبی است که صفحه را چند بار بارگیری مجدد کنید. این ساده ترین راه حلی است که در برخی موارد کار می کند.

2.کش مرورگر و داده های مرور را پاک کنید.

هنگامی که یک مرورگر قادر به تشخیص تغییرات است اما به دلیل حافظه پنهان و تاریخچه مرورش نمی تواند آنها را نمایش دهد، باید آنها را پاک کنید. این مشکل عمدتاً هنگام استفاده از Google Chrome رخ می دهد. در صورت تمایل می توانید کوکی ها را نیز پاک کنید. لطفاً توجه داشته باشید، پس از پاک کردن کوکی‌ها، از همه سایت‌ها خارج می‌شوید و باید دوباره وارد شوید.

آموزش رفع خطای Your Connection Is Not Private در وردپرس

  • برای پاک کردن کش مرورگر در کروم، این مراحل را دنبال کنید:
  • روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و به History بروید.
  • در سمت چپ گزینه Clear Browsing Data را بزنید
  • برای پاک کردن حافظه پنهان مرورگر و کوکی‌ها، کادرهای زیر تب Basic را علامت بزنید یا برای گزینه‌های بیشتر به تب Advanced بروید.
  • از منوی کشویی Time range گزینه All time را انتخاب کنید.

3.از حالت ناشناس استفاده کنید(Incognito Mode)

اگر نمی‌خواهید حافظه پنهان یا سابقه مرور مرورگر خود را پاک کنید، می‌توانید از حالت ناشناس آن استفاده کنید. مرورگر هیچ سابقه یا حافظه پنهانی را در این تنظیم ذخیره نمی کند.

2.آموزش رفع خطای Your Connection Is Not Private در وردپرس

برای باز کردن حالت ناشناس در Google Chrome، لطفاً CTRL+SHIFT+N را فشار دهید.

همچنین می توانید روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و دکمه New Incognito Window را انتخاب کنید. لطفاً سعی کنید URL سایت خود را باز کنید و بررسی کنید که آیا کار می کند یا خیر.

4.آنتی ویروسی که دارید را بررسی کنید.

در بسیاری از موارد، یک آنتی ویروس مقصر جلوگیری از دسترسی شما به یک سایت است. این فقط مربوط به یک سایت نیست، شما می توانید هنگام دسترسی به هر یک از آنها با مشکل روبرو شوید.

بنابراین، بهترین گزینه برای بررسی اینکه آیا آنتی ویروس مشکل ایجاد می کند یا نه، غیرفعال کردن آن است. لطفاً آنتی ویروس را غیرفعال کنید، کش مرورگر خود را پاک کنید و سعی کنید به سایت خود دسترسی پیدا کنید.

5.روی سایت ناامن کلیک کنید.

هنگامی که خطای «اتصال شما خصوصی نیست» را دریافت می‌کنید، گزینه‌ای برای کلیک روی «Advanced » نیز مشاهده می‌کنید که به شما امکان می‌دهد به نسخه ناامن سایت دسترسی داشته باشید. از این فقط در صورتی استفاده کنید که سایت شما باشد. اگر می‌خواهید به شخص دیگری دسترسی پیدا کنید، ایده خوبی نیست زیرا ممکن است محتوای مخرب یا چیزی مشابه داشته باشد.

6.از استفاده از وای فای عمومی خودداری کنید.

هنگامی که سعی می کنید در حالی که در یک کافه یا فرودگاه نشسته اید، سایتی را باز کنید و از اتصال Wi-Fi عمومی استفاده کنید، ممکن است با خطا مواجه شوید. به این دلیل است که اتصالات عمومی معمولاً روی HTTP اجرا می شوند. بنابراین، هنگامی که سایتی را باز می کنید که دارای SSL است، ممکن است اطلاعات شما رمزگذاری نشده باشد و با خطا مواجه شوید. همچنین، برای داده های شما هم ایمن نیست. استفاده از وای فای عمومی هرگز ایده خوبی نیست.

آموزش رفع خطای Your Connection Is Not Private در وردپرس توسط تیم سرورمکس به شما ارائه شد.

مرورگرهای زیادی وجود دارد، اما گوگل کروم یکی از مرورگرهایی است که خطای «اتصال شما خصوصی نیست» را نمایش می دهد. گاهی اوقات، تغییر مرورگر نیز ایده خوبی است. می توانید از Opera، Firefox و Safari استفاده کنید. امیدوارم با رعایت روش های ذکر شده در بالا مشکل را حل کرده باشید.

کامنت ها هیچ دیدگاهی درج نشده